Atostogos Lietuvoje Jurbarkas Keliautojų užrašai Naujienos Pamatyk!

Atostogos šeimai už 100 eurų – ar tai realu?

0,00 (0)
Turite būti prisijungę, jei norite įvertinti.

Atostogos šeimai už 100 eurų – ar tai realu? Pripažinkime, siautėjant infliacijai ir kainoms kylant kaip ant mielių, ne vienas šiais metais susidūrėme su situacija, kai pradėję planuoti atostogas ir peržiūrėję paslaugų teikėjų pasiūlymus, turėjome sau konstatuoti, kad „gal ne taip ir pavargau“. Tačiau mūsų šeimai visgi pavyko atrasti vietą Lietuvoje, kurios šeimininkas įsitikinęs, kad geros atostogos turi būti prieinamos visiems, ir kuria tokią vietą buvusioje savo senelių sodyboje Jurbarko rajone, Panemunių regioniniame parke.

Atvykę į Armenos stovyklavietę patenkame į išpuoselėtą erdvę, kur nuo kiekvieno namelio terasos atsiveria nedrumsčiamas gamtos peizažas. Sodyboje yra penki individualūs nameliai, kurių kiekviename gali apsistoti iki 6 asmenų. Priimami ir tvarkingi keturkojai šeimos nariai. Taigi, mūsų penkių asmenų ir šuns ekipažui, toks variantas labai tinkamas, nes iš karto išsprendžia du visada aktualius klausimus: rasti vietą, kur būtų daugiau negu keturios miego vietos, ir kur palikti šunį.

Nameliuose randame viską, ko gali prireikti šeimos buičiai atostogaujant – virtuvė su visais reikalingais indais, dušas, tualetas. Poilsiavietės teritorijoje netgi yra atskiras skalbyklos namelis, jeigu apsistojate ilgiau arba esate su mažais vaikais, kurie dažniausiai turi išskirtinį gebėjimą per parą sutepti bent kelis komplektus rūbų. Prie kiekvieno namuko yra kubilas-sūkurinė vonia ir kepsninė. Pastaraisiais galima naudotis už papildomą mokestį. Namelius vieną nuo kito skiria aukštos tvoros, todėl kiekvienas savo terasoje gali būti gana privačiai. Na, o norintiems visiško privatumo, du nameliai yra apjuosti tvora ir poilsiu čia galima mėgautis, nesusiduriant su kitais poilsiautojais.

Mus, kaip ir visus kitus svečius, pasitinka pats poilsiavietės šeimininkas Nerijus. Pabendravęs su juo supranti, kad sąvoka „svetingumas“ šioje vietoje tikrai suprantama ir vertinama. Nerijus aprodo poilsiavietę, papasakoja, kas kur yra, kuo galima laisvai naudotis (skalbykla, irklentė, paplūdimio tinklinio aikštelė, kamuoliai, raketės). Papasakoja, ką galima nuveikti ar apžiūrėti apylinkėse – pavyzdžiui užkopti ant Seredžiaus piliakalnio, aplankyti Panemunės pilis arba apžiūrėti netoliese esantį Belvederio dvarą, plaukti baidarėmis Dubysos upe. Armenos poilsiavietėje nuomojamos baidarės – jų čia yra šešios, bet jeigu sumąstytumėte plaukti didesne kompanija, reikėtų, prieš atvykstant poilsiauti, pasakyti šeimininkui ir jis pasirūpintų reikiamu skaičiumi baidarių. Taip pat, kaip ir nuvežti jus iki upės, o praplaukus trasą, parvežti atgal.

Armenos poilsiavietė dar visai nauja – įkurta šiais metais, tad šeimininkas taip pat papasakoja, ko dar nespėjo padaryti ir kas yra artimiausiuose planuose: netrukus atsiras vaikų žaidimų aikštelė, nes, jo manymu, ji būtina šeimų su mažais vaikais poilsiui. Planuose taip pat yra pirties, lauko pavėsinės ir kempingo erdvės įrengimas.

Beje, dar viena detalė, puikiai atspindinti draugišką šeimininko požiūrį į pasaulį ir gyvenimą, – poilsiavietėje yra iškastas tvenkinys, o jame paliktos dvi salelės. Paliktos jos todėl, kad ten auga ąžuolai. Tad dabar nedidelis tvenkinys turi dvi saleles, o kiekviena salelė turi po ąžuolą. Mums, kaip vilniečiams, gyvenantiems dabartinėse miesto medžių niokojimo realijose, ši nedidelė, bet kartu tokia reikšminga detalė, paliko labai malonų įspūdį.

Mūsų šeima poilsiavietėje atostogavo dvi paras. Išbandėme viską: plaukėme baidarėmis, irstėmės irklente, mirkome sūkurinėje vonioje, kepėmės vakarienę ir zefyrus ant laužo. Tik Belvederio dvaro neaplankėme, nes tą dieną, kai ketinome, jis lankytojų nepriėmė. Bet pailsėjome puikiai. Vakarais mus migdė tvenkinyje besiporuojančių varlių kurkimas, rytais žadino paukščių čiulbėjimas. Visiška gamtos idilė, be jokio miesto triukšmo. Būtinai dar grįšime ir visiškai užtikrintai draugams rekomenduosime.

O dabar dar apie pavadinime nurodytą poilsio kainą – 100 eurų šeimai ar tai realu? Tikrai taip – Armenos poilsiavietėje, tiek kainuoja dviejų suaugusiųjų ir vaikų iki 12 metų apsistojimas viename namelyje dviem naktimis darbo dienomis. Tai yra 50 eurų už parą, jeigu apsistojate dvi paras ir ilgiau. Apsistojant vienai nakčiai arba savaitgaliais kaina šiek tiek didesnė – atitinkamai 70 eurų parai arba 160 eurų už visą savaitgalį (nuo penktadienio iki sekmadienio). Kubilą-sūkurinę vonią ir baidares, žinoma, reikia nuomotis atskirai, tačiau jeigu to nenorite, tuomet galite tiesiog laisvai pliuškentis tvenkinyje, plaukioti irklente, žaisti tinklinį ar kitus sporto žaidimus, degintis, vaikščiotis po vaizdingas apylinkes ir tiesiog mėgautis ramiu poilsiu ir buvimu gamtoje. Visa tai jau įskaičiuota į jūsų atostogų kainą.

Na ir pabaigai, sodyba priima poilsiautojus visus metus, o pasiteirauti ir rezervuoti vietas galima telefonu: +37065940213 (https://www.facebook.com/armena.lt).

Rekomenduojami VIDEO

Daugiau

Laumėnų pažintinė trasa: marių krantais laumių takais

Vilkijos parke atidaryta renginių aikštė ir atidengtas bareljefas Louisui Armstrongui

Mineral SPA Draugystė

We love Lithuania

„Balansuojantis žmogus“ gatvės teatro žiūrovų ieškos Lietuvos miestuose

Klaipėdos švyturys atidarytas lankytojams

Lietuviška tradicinė tekstilė

Sekite turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienas mūsų socialiniuose tinkluose