Joniškis Naujienos Pamatyk!

Joniškio turizmo naujienos

0,00 (0)
Turite būti prisijungę, jei norite įvertinti.

Joniškio kraštas nemiega – vis atsiranda naujų pramogų, edukacijų, lankytinų objektų. Štai keletas naujienų:

Paminklas-maketas „Istorinė Joniškio turgaus aikštė (1703 m.)“ – tai  atkurtas XVIII amžiaus pradžios Joniškio miesto fragmentas – istorinės  Joniškio Turgaus aikštės rekonstrukcija. Makete vaizduojami Joniškio miesto, 1616 m. liepos 4 d. iš Abiejų Tautų Respublikos karaliaus Zigmanto III Vazos gavusio Magdeburgo teises ir privilegijas, Turgaus aikštės (dabar Miesto a.) pastatai: dabartinės Joniškio Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčios pirmtakė – 1601–1605 metais statyta senoji mūrinė bažnyčia, šventorius, špitolė, medinis miesto magistratas – rotušė, burmistro, turtingų miestiečių ir miesto pareigūnų – suolininkų, tarėjų, vaitų namai ir iki šių dienų išlikusios penkios pagrindinės istorinės miesto gatvės: Upytės, Šiaulių (dabar Šiaulių Senoji), Dvaro (dabar – Žemaičių), Žagarės ir Vokiečių (dabar – Livonijos).

Oficialus maketo pristatymo atidarymo renginys planuojamas spalio mėn.

Daugiau informacijos:

Mini golfo aikštynas „Perkūno slėnyje“.

Rudiškiuose, Joniškio rajone, įrengtas mini golfo aikštynas. Tai profesionalus, sportinius standartus atitinkantis 18 takelių ir 18 duobučių mini golfo įrenginys ant sintetinės takelių dangos, atsparios krituliams ir temperatūros pokyčiams.

Žaidžiama specialiomis lazdomis ir kamuoliukais, kuriuos galima išsinuomoti vietoje mini golfo klube „Perkūno slėnis“ (Senoji g.32, Rudiškiai, Joniškio r.sav.)

+370 60945223, rudiskiuslenis@gmail.com

Venecijos stiklo juvelyrinės dirbtuvės „Craftsmenontheroad“.

„Viskas prasidėjo Venecijoje, kur, pavargę nuo įtempto gyvenimo dėl darbo restoranuose, pradėjome praktikuoti tai, kas iki tol buvo tik neįvertintas potencialas. Pirmas žingsnis buvo mieste įkurti verslą, o tai nebuvo lengva, kas tai darė, žino iš patirties ☺Yra tūkstantis dalykų, apie kuriuos reikia galvoti, ir tūkstantis rūpesčių, kurie iš pradžių gali jus atgrąsyti. Tačiau mes nepasidavėme ir diena iš dienos, mėnuo po mėnesio, metai iš metų tarp universiteto pamokų ir valandų, praleistų su replėmis, karoliukais ir metalinėmis vielomis, tobulinome savo techniką.

Aš, Jurga, apdirbti stiklą prie lempos išmokau Venecijoje – mieste, kuriame gyvenome pastaraisiais metais. Jis, Sebastianas, pakerėtas pusbrangių akmenų žavesio, kuria įmantrius nustatymus su įvairiais metalais. Keliavome po įvairias šalis (Senegalą, Indiją, Gran Kanariją, Norvegiją, Suomiją) atrasti vietinius amatus, pažinti skirtingas kultūras (kai kurios iš jų turi labai neįprastus papročius ir tradicijas, palyginti su mūsų). Žvelgiant į įspūdingus paminklus ir keliaujant įgytą patirtį, mūsų kūryba formuojasi mūsų mintyse. Mes nuolat ieškome tobulumo kiekvienoje savo papuošalų detalėje. Daug dalykų pasikeitė nuo tada, kai pradėjome veiklą maždaug prieš 5 metus. Anksčiau buvome dviese, o dabar esame šeima, kuri kemperiais keliauja po visą Europą ir parduoda savo kūrinius.“ Juvelyrinių dirbtuvių įkūrėja, juvelyrė Jurga Alminaitė.

Kviečiame į Žagarę ne tik susikurti savo žalvario papuošalą bet taip pat susipažinti su Venecijos Murano stiklu ir sukurti savo unikalų karoliuką.

Taktiliniai stendai neregiams.

Mūsų rajonas vasaros  turistinį sezoną pasitiko atsinaujinęs –  pagaminti ir atskirose erdvėse sumontuoti penki taktiliniai stendai, skirti regos negalią turintiems gyventojams bei miesto svečiams.

Iš tiesų skulp tūriški žemėlapiai yra aktualūs neregiams ir silpnaregiams, pažįstantiems Brailio raštą. Pažinti  pažymėtas miesto erdves, objektus, galima liečiant žemėlapio iškilius įspaudus ir Brailio rašto aprašymus. Reljefiniai taktiliniai  žemėlapiai skirti silpnaregiams ir neregiams pažinti miestą ir jo lankomus objektus, padėti susiorientuoti.

Keturi  tokie stendai yra  įrengti Joniškyje – prie Joniškio turizmo, verslo ir informacijos centro taktiliniame stende pažymėtas visas Joniškio miesto centras, Joniškio parko prieigose – parko su gimnazija planas,  miesto centre prie sinagogų komplekso – pavaizduota sinagogų  išorė su aprašymu, Joniškio Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų šventoriuje – viskas apie bažnyčią ir kaip atrodo jos  vidus, prie kultūros centro Žagarėje – miesto centro planas su  pažymėtais lankytinais objektais.

VšĮ Joniškio turizmo ir verslo informacijos iniciatyva iš projekto „Bendro tarpvalstybinio turizmo paveldo produkto „Saulės kelias” kūrimas” lėšų.

Rekomenduojami VIDEO

Daugiau

Vilniaus paplūdimiai pirmą kartą įvertinti Mėlynąja vėliava

Alytaus fontanai penktadieni nušvis naujomis spalvomis

Daučionių parko pažintinis takas, kurį surasti nėra lengva, bet verta

NESĖDĖK NAMUOSE

Pasigrožėkite Vilniumi iš 77 metrų aukščio

Festivalis SPOT 2023 prasideda jau rytoj: ko nepraleisti ir ką pamatyti?

Į Burbiškio dvarą visus kviečia paroda „Dvaro elegancija“

Sekite turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienas mūsų socialiniuose tinkluose