Alytus Kelionės su vaikais Naujienos Pamatyk!

Alytus su vaikais

0,00 (0)
Turite būti prisijungę, jei norite įvertinti.

Du vaikus – Emą (5 metai) ir Matą (3 metai) auginantys tėvai dievina kelionės po Lietuvą. Rasa dalijasi: „Dar kai neturėjome vaikų su vyru mėgdavome laisvalaikį leisti aktyviau, daug vaikščioti. Niekas nepasikeitė ir gimus vaikams. Kai dukrai buvo keli mėnesiai, jau buvom sudalyvavę ėjimo varžybose ir Trenkturo žygyje Nemuno kilpomis. Su sūnumi tokiuose renginiuose pradėjome dalyvauti dar anksčiau, kai suėjo mėnuo. Labai daug ką aplankėme savo gimtajame mieste ir aplink jį, todėl dabar pradėjome tyrinėti ir kitus Lietuvos kampelius. Taip leisti laisvalaikį mums daug įdomiau ir lengviau nei galvoti kaip užimti vaikus namuose“.

Alytus su vaikais. Sekant upių vingiais ir miškų takeliais, nejučia nukeliaujame iki gražiojo dainingojo Alytaus. Miestas ir jo apylinkės užburia Nemuno vingiais, ošiančiais miškais, neveltui tituluojama Dzūkijos sostine, kuri pavergė ir vilniečių šeimą, su žaviąja Rasa priešakyje.

Metelių regioninio parko takais

Tai turėtų būti pirmoji jūsų aplankyta vieta. Metelių regioninį parką pasieksite į navigaciją susivedę „Metelių regioninio parko lankytojų centras“. Atvažiavus automobilį palikite patogiai įrengtoje automobilių stovėjimo aikštelėje. Įsigydami bilietus, pakalbėsite su mandagiais darbuotojais, kurie papasakos apie lankytojų centrą.

Patogumai. Lankytojų centro pirmame aukšte yra įrengtas tualetas, yra kriauklė ir muilas rankoms nusiplauti. Prie lankytojų centro yra įrengtas pliažas, kuriame vandenyje yra padarytos supynės, vienintelės tokios Lietuvoje, tereikia išdrįsti įbristi į vandenį. Įdomi pramoga visai šeimai, jei nebijote šalstesnio vandens vasaros pradžioje.

Šalia lankytojų centro yra lauko kavinukė, kurioje galima atsigerti kavos ir užkąsti. Rasa taip ir padarė: po kelionės iš Vilniaus su vyru gėrė kavą, vaikai pasisupo šalia įrengtose supynėse.

Deja, jei turite šuniuką, čia apsilankyti teks be jų. Lankytojų centre ir regionine parke su augintiniais lankytis negalima.

„Pailsėję ėjome į šalia įrengtą pėsčiųjų pažintinį taką Bijotų-Širvinto miškas. Galima rinktis 2,5 km arba 3,5 km kelią. Kadangi mes mėgstame daug vaikščioti, aišku pasirinkome ilgiausią. Pažintinis takas gražus, įrengti informaciniai stendai. Kadangi buvome po lietaus, vietomis buvo balos, todėl kai kur sunku buvo praeiti”.

Jei vaikutį vežate su vežimėliu su dideliais ratais – pravažiuosite visur, tačiau jei paprastesnis vežimas – bus sunkiau. Pažintiniame take visiems labai patiks aukštapelkė ir Dusios ežeras.

Pasivaikščioję pažintiniame take, sukite link Metelių apžvalginio bokšto, kuris yra maždaug kilometras nuo lankytojų centro. Lankytojų centro darbuotojas minėjo, jog dar verta apvažiuoti patį Dusios ežerą, atstumo prasme – virš 20 km. Puiki proga važiuoti su dviračiais ir pasidaryti nuostabų turą aplink Dusios ežero apylinkes.

Kaukai ir obelėlės ant piliakalnių

Rasa rekomenduoja aplankyti Kaukų ir Obelytės piliakalnius. Važiuojant į šiuos piliakalnius nerekomenduojame naudotis Google žemėlapiais, nes visus nuveda iš kitos pusės piliakalnių, kur deja nėra praėjimo. Bet tokiu atveju Jūsų vaikai turės progą pamatyti daug karvyčių ir avių.

„Pasiekus piliakalnius, pasirodė, jog jie yra pamiršti. Žolė nenupjauta, suoliukas nuverstas, šalia suoliuko šiukšlių krūva. Kaukų piliakalnio laiptai irgi jau nelabai kokios būklės, tarp laiptų išaugusios didelės dilgėlės. Užlipom, nusifotografavom, bet įspūdžio nepaliko. Obelytės piliakalnis šalia, bet jau nykstantis, priėjimo prie jo nelabai yra, nes viskas apaugę žolėmis“ – pasakoja Rasa.

Mistiškasis Žuvintas ir nepraminti takeliai

Jei vyksite į Žuvinto rezervatą, turėkite galvoje, kad Lankytojų centras dirba tik iki 17 valandos. Šalia lankytojų centro yra įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, du stalai su suolais – ir tai viskas, ką čia rasite. Aplika sutvarkyta, nušienauta.

Atvykus, kai lankytojų centras neveikia galima pasivaikščioti Žuvinto ežero gamtos take. Šis takas yra gana trumpas, bet sutvarkytas, lengvai pravažiuojamas vaikišku vežimėliu. Take yra įrengti informaciniai stendai, apžvalgos bokštelis-namelis. Aplink tikrai išgirsite daug paukščių.
Lankytojų centrui veikiant, galima pasigrožėti vaizdais nuo Lankytojų centro stogo.

Keliaujant toliau, privažiuosite nedidelį Bambinikų piliakalnį. Čia nerasite, kur pastatyti automobilio, teks palikti tiesiog gatvės pakraštyje. Piliakalnis taip pat kaip ir Kaukų ir Obelytės piliakalniai, pasirodys visų pamirštas: visur apaugę aukšta žole.

Kurorto parkas

Ši vieta Jums patiks labai labai, kur pasiėmus maisto, galima praleisti visą dieną. Kurorto parkas labai didelis, prasideda už Laisvės Angelo aikštės ir tęsiasi palei Sveikatos taką iki Nemuno upės Dainų slėnyje. Parko skverelyje, greta Laisvės Angelo aikštės, stovi tautos kančių įamžinimo memorialas „Nurimęs varpas“, įrengtos lauko muzikos instrumentų, vaikų žaidimo aikštelės, kuriose praleidome nemažai laiko.  Vaikai pasisups, palaipios, pagros muzikos instrumentais – melodingas laikas visiems.

Pasivaikščiojimo takais galima pasiekti Nemuno senvagėje susiformavusius Didįjį ir Mažąjį Dailidės ežerus. Šalia mažojo Daildės ežero įrengta žaidimų aikštelė, yra paplūdimys. Palūdimyje sustokite, pasimaudykite, pažaiskite smėliu.

Automobilį galite galite palikti prie pat Kurorto parko, šalia Laisvės angelo aikštės.

Rekomenduojami VIDEO

Daugiau

Šeduvos kraštotyros muziejuje lankytojai sužinojo Šeduvos miesto kodą

Inkilų kėlimo šventė Dieveniškių istoriniame regioniniame parke

„Atostogos Lietuvoje“: UAB „Ostara” – kelionių priekabos

We love Lithuania

Šeštadienį – Muziejų naktis Lietuvoje

„Sostinės dienos“ artėja – šiemet pasirengimas kitoks, nei bet kada anksčiau

Naujas meninis akcentas Ukmergėje – skulptūra „Pašto balandis“

Sekite turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienas mūsų socialiniuose tinkluose