Marijampolė su vaikais
Kelionės su vaikais Marijampolė Naujienos

0,00 (0)
Turite būti prisijungę, jei norite įvertinti.
Custom Like

Marijampolė su vaikais – puiki kryptis. Čia tiek įdomių veiklų ir smagių vietų, kurias galima aplankyti su vaikais, kad vienos dienos tikrai neužteks. Miestas be galo gražus, čia veiklos gali rasti ir tiek, kurie mėgsta pabūti gamtoje ir tiek, kurie mėgsta pasivaikščioti mieste. Marijampolėje vaikus sužavės miesto parkai ir begalė žaidimų aikštelių, interaktyvūs ir labai smagūs muziejai. O tėveliai neliks abejingi gatvės menui.

Mes Marijampolę aplankėme su visa šeima ir vos spėjome viską aplankyti per dvi dienas. Drąsiai galime pasakyti – kad Marijampolė su vaikais mus sužavėjo ir jau svajojame, kad galėsime grįžti. O Jums paruošėme Marijampolės su vaikais gidą ir nuoširdžiai rekomenduojame čia apsilankyti su visa šeima.

Marijampolė su vaikais

Didžiausias Suvalkijos miestas Marijampolė su vaikais mus tiesiog sužavėjo. Miestas be galo gražiai sutvarkytas, pačiame mieste daugybė žaidimų aikštelių vaikams. O labiausiai sužavėjo sutvarkyti miesto parkai. Nuoširdžiai norėtume, kad Vilniuje būtų tiek sutvarkytų ir laisvalaikiui su vaikais pritaikytų erdvių. Marijampolė mums paliko labai draugiško šeimoms su vaikais miesto įspūdį ne tik dėl parkų ir žaidimų aikštelių. Mieste daugybė meno kūrinių po atviru dangumi, įdomių muziejų, pramogų vaikams. O jei mėgstate pasivaikščioti gamtoje kaip mes – šiek tiek toliau nuo miesto nuostabūs pažintiniai takai.

Nuoširdžiai rekomenduojame apsilankyti su vaikais Marijampolėje. O kad būtų lengviau planuoti išvyką – paruošėme Jums Marijampolės gidą.

Gatvės menas

Marijampolė – tai meka gatvės meno gerbėjams. Marijampolės miesto sienos yra papuoštos daugybe grafičių ir freskų, kurių skaičius kiekvienais metais dar labiau išauga dėl Marijampolėje vykstančio meno simpoziumo „MaLonNy“. Šis renginys, kurio pavadinimą sudaro pirmosios „Marijampolės“, „Londono“ ir „Niujorko“ raidės, kasmet pritraukia tarptautinio lygio gatvės menininkų, kurie išpuošia miesto fasadus spalvingais kūriniais. Šiuos piešinius galite rasti ant įvairiausių miesto pastatų – namų, pastatų sienų ir net kalėjimo tvoros. Vaikams tikrai patiks šių meno kūrinių medžioklė mieste. O ir pasivaikščioti po miestą tai puiki proga.

Turbūt geriausiai žinomas gatvės meno kūrinys mieste – „MaLonNy“ sumanytojo Ray (Rimvydo) Bartkaus freska „Floating World“. Tikrasis šio, visą pastato fasadą užimančio, kūrinio vaizdas – jo atspindys Šešupės paviršiuje.

Labai smagu, kad keleto šių darbų autorė yra ir mūsų giminaite Ieva Voroneckytė. 2016 metais Ieva kartu su menininku Vyteniu Jaku šalia Vytautui Kernagiui skirto paminklo „Kai sirpsta vyšnios Suvalkijoj“ įrengtą požeminį tunelį, jungiantį dvi miesto dalis, išpuošė skirtingų žmonių portretais. Miesto „veidasienė“ – taip pavadintas šis reginys, suvienijantis miestelėnus ir čia atvykstančius svečius. Nuodugniau analizuojant sienas galima surasti ir ne vieną žinomą veidą, tiesa, ne visi jie yra marijampoliečiai. Tai įrodo, kad ši „veidasienė“ tikrai populiari ir traukianti minias žmonių.

Jeigu vykdami į šį miestą nuspręstumėt, kad ir jūs norite ten įsiamžinti, instrukciją kaip tai padaryti rasite „Facebook“ puslapyje „Miesto veidasienė – Marijampolės portretų galerija“.

Zuikių muziejus

Zuikių muziejus Sasnavoje – vienas iš tų muziejų, kuriuos tikrai reikia aplankyti su vaikais. Istoriniuose šaltiniuose minima, kad miestelio pavadinimas Sasnava kilęs nuo Sasnos upelio. Tačiau Kazimieras Būga spėjo, kad žodžiai sasnas yra prūsų kilmės ir reiškia „kiškis“. Tokį žodį galėjo atnešti prūsai, XIII a. Pagal šią versiją ir miestelio herbas sukurtas. Zuikis – Sasnavos miestelio simbolis., jį sutiksite visur. O muziejuje rasite net 3000 įvairiausių zuikių, nuo 1 cm iki 1 metro dydžio. Zuikių muziejuje ne tik galima pamatyti įspūdingą zuikių kolekciją, bet ir sudalyvauti labai įdomiose edukacijose, fotografuotis zuikių foto atelje, kepti zuikių meduolius, pasigaminti miego zuikutį ar išbandyti kitas edukacijas.

Zuikius muziejui dovanoja bendruomenės nariai, miestelio gyventojai, muziejaus lankytojai. Jei ir Jūs turite zuikių, kuriuose norite padovanoti muziejui, jie juos mielai priima. Beje Sasnavos bendruomenės Zuikių muziejus yra vienintelis toks muziejus Baltijos ir Europos šalyse ir antras pasaulyje.

Bulotų namai muziejus

Nuostabus muziejus, kuris labai patiko visai mūsų šeimai. Nors prisipažinsiu, kad tikrai negalvojome, kad mums patiks, bet būtent šis muziejus viršijo visus mūsų lūkesčius. Labai nuoširdžiai rekomenduojame apsilankyti.

Bulotų namai tai unikalus XX a. pradžios medinės miesto architektūros pavyzdys Marijampolėje. Name gyveno vienas žymiausių advokatų Lietuvoje Andrius Bulota su žmona Aleksandra. Namas labai gražus, puikiai restauruotas. Dabar šiame name muziejus, kuriame labai įdomūs eksponatai. Be to vaikų čia laukia žaidimai, užduotys, muzikos garsai ir prieskonių kvapai. Muziejus žavi tuo, kad beveik viską galima vaikams liesti, pažiūrėti. Įsivaizduokite, kaip smagu, pauostai prieskonių indelį ir turi atspėti, koks tai prieskonis ir įdėti į dėžutę. Jei atspėjai, užsidegs žalia šviesa, jei ne – supypsės ir degs raudona. Prie įėjimo – medinis šuniukas, kurį paglosčius tam tikrose vietose jis sulos. Tai tik kelios iš labai interaktyvių ir įdomių veiklų. Vaikams labai patiko, kartojo užduotis daugybę kartų ir nenorėjo išeiti.

Muziejai Marijampolėje

Muziejuje dirba nuostabi muziejininkė edukatorė Laura. Jei visuose muziejuose dirbtų tokie nuoširdūs ir su vaikais mokantys užsiimti žmonės, muziejų lankomumas tikrai pakiltų. Nuoširdžiai rekomenduojame šią vietą.

Marijampolė su vaikais – miesto parkai

Poezijos parkas

Poezijos parkas Marijampolėje tai turbūt gražiausias parkas, kokį esame aplankę Lietuvoje. Vaikštant parke net sunku patikėti, kad esame ne užsienyje. Parke teka upė, kurios pakrantės be galo sutvarkytos, įrengti įspūdingi fontanai ir apšvietimas, yra kelios kamerinių renginių vietos ir amfiteatras, žaidimų aikštelė vaikams. Taip pat skulptūrinė kompozicija, kuri įamžino Vytauto Kernagio atliekamą dainą „Kai sirpsta vyšnios Suvalkijoj”.

Vasarą vaikams vienas džiaugsmas dūkti fontanuose. Parkas puiki vieta dieną praleisti aktyviai laiką su šeima, tačiau parką verta aplankyti ir vakare, kuomet jis įspūdingai apšviestas.

Poezijos parkas Marijampolėje

Vytauto parkas

Dar vienas pačiame miesto centre esantis parkas, kuris beje yra seniausias visoje Marijampolėje. Parkas labai gražiai išpuoštas nuostabiai žydinčiais gėlynais. Čia taip pat atminimo paminklai Vytautui Didžiajam (autorius J. Narušis) ir Tauro apygardos partizanams, Kančių koplytėlė genocidui atminti. Parke taip pat nuostabi žaidimų aikštelė vaikams.

Pašešupio parkas

Didžiausias, užimantis 27,39 ha plotą, parkas Marijampolėje. Parke sutvarkyti pasivaikščiojimo ir dviračių takai. Yra pažintinis takas. Vaikams įrengtos žaidimų aikštelės, taip pat specialiai įrengta dviračių trasa su kalneliais. Parke yra visa reikalinga infrastruktūra poilsiui su vaikais – įrengti lauko tualetai, geriamo vandens kolonėlė, grilio zona. O vasaros metu čia puiki maudykla, su persirengimo kabinomis.

Kačių kiemelis ir stebuklingi katinai

Legenda byloja, kad Marijampolės miesto įkūrėja grafienė Pranciška Ščiukaitė-Butlerienė labai mylėjo ir globojo kates. Pertvarkant Marijampolės senamiestį jame atsirado su vandeniu žaidžiančios grafienės Pranciškos Ščiukaitės-Butlerienės katės. Kiemelis greitai tapo visų pamėgta vieta, o žmonės pastebėjo, kad sugalvojus norą ir paglosčius visas tris kates, jis tikrai išsipildo. Kiemelis labai jaukus, čia ir ant sienos nuostabus meno kūrinys ir suoleliai poilsiui.

Tačiau tai ne vienintelės katės, kurias galite sutikti Marijampolėje. 2021 metų rugsėjo mėnesį Marijampolėje,įvairiose miesto vietose apsigyveno dar septyni stebuklingi grafienės katinai. Šie katinai taip pat stebuklingi – juos radusiems padeda išpildyti svajones. Visi 7 katinai yra labai skirtingi (gerumo katinas, įkvėpimo katinas, romantikos katinas, skalsos katinas, nuotykių katinas, verslumo katinas, pasirinkimų katinas, teisingumo katinas ir pilnatvės katinas. Ieškokite to katinėlio, kokio noro išsipildymo trokštate, arba suraskite juos visus. Spėkite kokio katino mes ieškojome pirmo?

Gražiausia Lietuvos geležinkelio stotis

Marijampolės geležinkelio stotis – turbūt gražiausia Lietuvoje. Tokį vardą ši stotis gavo ne veltui, tai įspūdingas statinys, kurį būtinai apžiūrėkite tiek iš išorės, tiek iš vidaus.

Laisvalaikio erdvė Pojūčių namas

Pojūčių namas – tai nuostabi laisvalaikio ir tyrinėjimų erdvė šeimai. Šių namų įkūrėja Virginija šiuos namus įkūrė siekdama sukurti kokybiško vaikų laisvalaikio erdvę, kurioje būtų galimybės ugdyti vaikus.

Čia nuostabi erdvė su vaikais praleisti laiką. Taip pat čia galima švęsti ir vaikų gimtadienius ar kitas šventes. Taip pat čia ir tyrimų laboratorija. Mes būtent ir dalyvavome viename eksperimentų užsiėmime. Vaikams labai patiko.

Visa pojūčių namų erdvė kupina sensorinių ir pažinimo priemonių, žaidimų, edukacinių veiklų. Yra net smėlio dėžė. O tėvelių patogumui – masažiniai krėslai, kuriuos patogiai įsitaisius galima stebėti žaidžiančius vaikus. Vieta be galo įdomi, tikrai jaučiasi, kad ją kūrė mama, nes viskas pritaikyta vaikams.

Spindulio kino teatras

Kino teatras Marijampolėje duris atvėrė 1971 m. (tuo metu vadinosi „Pergalė“), o dabartinį „Spindulio“ kino teatro vardą įgijo 1992 metais. „Spindulys“ yra vienintelis kino teatras Marijampolėje. Tačiau tai ne tik kino teatras, čia yra ir žaidimų kambariai, kuriuose yra įrengtos Virtualios realybės ir Playstation5 erdvės. Kadangi namuose neturime Playstation žaidimų, Motiejui pažaisti kažkur kompiuterinius žaidimus būna tikra šventė. Šio erdvės puikiai tinka gimtadieniams ar renginiams.

Amalvos pelkės pažintinis takas

Mes visur keliaudami stengiamės aplankyti pažintinius takus. Tad ir Marijampolė buvo ne išimtis.

Amalvos pelkė yra viena didžiausių pelkių Suvalkijoje. Dabar Amalvoje naujai nutiestas trumpiausias Lietuvoje Amalvos pelkės pažintinis, kuris supažindina su pelkės istorija, jos augmenija ir gyvūnija. Apsižvalgyti po pelkę ir paukščių stebėjimui įrengtas apžvalgos bokštelis. Takas iš medinių lentelių, todėl lengvai įveikiamas su vaikišku vežimėliu. Jis iš tiesų nėra ilgas, mūsų 1,5 metukų neturinti Paulė jį lengvai įveikė savo mažomis pėdutėmis.

Netoli Marijampolės yra ir Buktos pažintinis takas, kurį labai norėjom aplankyti, tačiau nespėjome.

Kur apsistoti ir skaniai pavalgyti Marijampolėje

Mes nakvynei pasirinkome Torino svečių namus ir likome labai patenkinti savo pasirinkimu. Svečių namai įsikūrę šiek tiek toliau nuo miesto, todėl vieta labai rami. Kambariai dideli, erdvūs. Tame pačiame pastate įsikūrusi ir moderni valgykla Torino. Čia pietavome ir pusryčiavome. Valgykla nė iš tolo neprimena senovinių valgyklų. Čia maistą užsisakyti galite kompiuterio ekranuose. O pietaujant karštą maistą užsakote, kokį norite, o salotų galite įsidėti tiek kiek norite ir kokių norite. Bet svarbiausia maistas be galo skanus ir maisto porcijos tikrai didelės.

Vakarieniavome Torino date restorane, netoli Pašešupio parko. Pašešupio parke pasivaikščiojome, vaikai išsidūko žaidimų aikštelėse. Mums labai patiko ši vieta. Itin moderni ir stilinga aplinka, o maistas be galo skanus. Ypatingai rekomenduojame paragauti naminių alyvuogių, be galo skanios. Mes su vyru valgėme makaronus su krevetėmis, o Motiejus išsirinko savo kelionių TOP patiekalą – dešreles su bulvytėmis.

Marijampolė su vaikais. Torino date restoranas

Straipsnį Marijampolė su vaikais paruošė „Kelionės su vaikais ®“. Kopijuoti ir naudoti be leidimo yra griežtai draudžiama.

Custom Like
author avatar
Kelionės su vaikais

Rekomenduojami VIDEO

Daugiau

Nuoširdumu užburs jaunųjų šiauliečių kalėdinis koncertas „Jau žvaigždė patekėjo“

We love Lithuania

Tarptautinė Holokausto aukų atminimo diena IX forte

Įprastai neprieinamos Kauno rotušės erdvės – virtualiame 3D ture

Valdovų rūmų muziejus kviečia į nemokamas ekskursijas ir edukacinius užsiėmimus

We love Lithuania

Komedijų kino festivalis „Tik be dramų“ – vasaros kino nuotykis Palangoje

Vilnius išrinko šventiškiausias miesto vitrinas

Sekite turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienas mūsų socialiniuose tinkluose